مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-06حوادث

کشف محموله نوشیدنی های قاچاق در چهارمحال و بختیاری


جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله نوشیدنی های قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در محور لردگان - بروجن خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله نوشیدنی های قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در محور لردگان - بروجن خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری درباره جزییات این خبر اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه با قاچاق کالا به عنوان معضل اقتصادی مأموران پلیس امنیت اقتصادی از قصد قاچاقچیان در انتقال نوشیدنی های قاچاق مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با حضور در محور لردگان – بروجن به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و ضمن هماهنگی قضایی آن را متوقف کردند.

سرهنگ یاری با اشاره به کشف 11 هزار و 616 قوطی نوشیدنی و 2250 بسته تمبر هندی فاقد مدارک گمرکی و قاچاق، عنوان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان 20 میلیارد ریال اعلام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: راننده خودرو در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و تعزیرات حکومتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله نوشیدنی های قاچاق در چهارمحال و بختیاری

کشف محموله نوشیدنی های قاچاق در چهارمحال و بختیاری