مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-17دانش

2 رشته «منابع آب و اکتشاف معدن» در مقطع دکترا مجوز جذب دانشجو گرفت


احمد لامعی، رییس دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه دانشگاه بیرجند به دنبال ایجاد رشته های مهارت محور و کارآفرین است، - 2 رشته منابع آب و اکتشاف معدن در مقطع دکترا مجوز جذب دانشجو گرفت رییس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه طی یک سال گذشته 7 رشته مهارت محور و کارآفرین در دانشگاه بیرجند راه اندازی شده است، گفت: اخیرا 2 رشته منابع آب و اکتشاف معدن در مقطع دکترا مجوز جذب دانشجو گرفت.

احمد لامعی، رییس دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه دانشگاه بیرجند به دنبال ایجاد رشته های مهارت محور و کارآفرین است، گفت: نگاه وزارت علوم به سمت ایجاد رشته های مرتبط با کارآفرینی و رشته های کاربردی است.

لامعی با بیان اینکه طی یک سال گذشته 7 رشته مهارت محور و کارآفرین در دانشگاه بیرجند راه اندازی شده است، گفت: اخیرا دو رشته منابع آب و اکتشاف معدن در مقطع دکترا مجوز جذب دانشجو گرفت.

رییس دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه مرکز مهارت آموزی در دانشگاه بیرجند با همکاری اداره فنی و حرفه ای استان راه اندازی شده است، افزود: این اولین مرکز مهارت آموزی است که در سطح کشور در بین دانشگاه ها راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 رشته «منابع آب و اکتشاف معدن» در مقطع دکترا مجوز جذب دانشجو گرفت

2 رشته «منابع آب و اکتشاف معدن» در مقطع دکترا مجوز جذب دانشجو گرفت