مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:122023-05-31سياسي

المان دست ساز بومی در بوشهر ساخته شد


معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر گفت: در تداوم طرح پویاسازی بافت بی جان شهری پس از المان «طاووس» چوبی در جوار میدان انقلاب، 2 المان جدید «بال پرواز» و «ملکوت» در شهر بوشهر ساخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محمدحسن محمدی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر با بیان اینکه در تداوم طرح پویاسازی بافت بی جان شهری پس از المان طاووس چوبی در جوار میدان انقلاب، 2 المان جدید بال پرواز و ملکوت در شهر بوشهر ساخته شد، اظهار داشت: المان بال پرواز به عنوان نمادی از علم آموزی و دانشگاه است که در محدوده ورودی دانشگاه خلیج فارس با بهره گیری از تنه خشکیده درخت ساخته شده است.

وی افزود: دومین المان نیز المان ملکوت به عنوان نمادی از بهشت و فرشتگان آسمانی است که در محدوده ورودی گلزار شهدا طراحی شده و اکنون در حال ساخت است.

 در راستای پویایی بافت های بی جان شهری ساخت المان های چوبی از تنه های خشکیده و بدون استفاده در سطح شهر همچنان تداوم می یابد.

این مقام مسؤول ادامه داد: ساخت چنین المان هایی علاوه بر ارائه منظری زیبا از هنرمندان بومی، اقدام ارزشمند در یادآوری استفاده بهینه از درختان و همچنین حفاظت از محیط زیست و به ویژه فضای سبز محیط شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان دست ساز بومی در بوشهر ساخته شد

المان دست ساز بومی در بوشهر ساخته شد