مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-07دانش

پذیرش دانشجوی پژوهش محور در مقطع کارشناسی ارشد توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای آموزش و تربیت دانشجویان متخصص در رشته علوم ورزشی، پژوهشگاه در نیم سال اول تحصیلی سال 1402، اقدام به پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته با تمرکز بر اجرای فعالیت های پژوهشی کاربردی و موردنیاز جامعه، - پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به عنوان مرجع علمی و پژوهشی ورزش کشور، اقدام به جذب دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته با شیوه پژوهش محور می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای آموزش و تربیت دانشجویان متخصص در رشته علوم ورزشی، پژوهشگاه در نیم سال اول تحصیلی سال 1402، اقدام به پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته با تمرکز بر اجرای فعالیت های پژوهشی کاربردی و موردنیاز جامعه، می نماید.

جذب دانشجویان در 2 رشته رفتار حرکتی - گرایش رشد حرکتی و رشته فیزیولوژی ورزشی - گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی (روزانه و نوبت دوم) انجام می شود و بخش عمده فعالیت های آن ها درزمینهٔ انجام تحقیقات علمی است و حداکثر 6 الی 10 واحد درسی در دوره تحصیل خود و در راستای انجام پایان نامه مربوطه، اخذ خواهند کرد.

گفتنی است، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با توجه به همکاری با اعضای هیأت علمی و اساتید مطرح حوزه علوم ورزشی و همچنین با بهره مندی از وسایل آزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی پژوهش محور در مقطع کارشناسی ارشد توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

پذیرش دانشجوی پژوهش محور در مقطع کارشناسی ارشد توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی