مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:502023-05-31سياسي

دادگستری استان تهران: 11 شرکت جدید در مرحله احیا و راه اندازی مجدد است


در حال حاضر 11 شرکت تولیدی زیر نظر اداره تصفیه و امور ورشکستگی در مرحله احیا و راه اندازی مجدد قرار دارند و هدف دستگاه قضایی از حمایت از واحد های ورشکسته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران با محوریت حمایت حقوقی و قضایی لازم از شرکت ها و واحد های تولیدی ورشکسته با حضور ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کشور، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران برگزار شد، 46 نفر از مدیران واحد های تولیدی خصوصا شرکت های زیرنظر اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران در فضایی تخصصی و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، اقتصادی، بانکی صنعتی و نظارتی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

در این نشست، گزارشی از تدابیر و ابتکارات صورت گرفته در احیا و افزایش تولید در واحد های تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی ارائه شد.

11 شرکت جدید در مرحله احیا و راه اندازی مجدد است علی القاصی اظهار کرد: اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرمایشات ریاست قوه قضاییه در خصوص حمایت از تولید و مهار تورم در اولویت کاری دستگاه قضایی قرار دارد.

وی افزود: دادگستری کل استان تهران در سه حوزه رسیدگی به پرونده های قضایی، استفاده حد اکثری از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی و اداره تصفیه امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری استان تهران: 11 شرکت جدید در مرحله احیا و راه اندازی مجدد است

دادگستری استان تهران: 11 شرکت جدید در مرحله احیا و راه اندازی مجدد است