مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:222023-05-28اقتصادي

افزایش 40 درصدی صادرات از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان


مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: صادرات از بازارچه های مرزی این استان در دو ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشته و به رقم 470 هزار تن رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحبرگزاری فارس از زاهدان، مبین علی میر در جلسه بررسی وضعیت مبادلات مرزی در بازارچه ها، اظهار داشت: این حجم بار به وسیله  22 هزار تریلی و 7000 وانت از داخل ایران به نقطه صفر مرزی حمل و تحویل ناوگان کشور های مقابل شده است.

وی تصریح کرد: واردات دام از مرزهای آبی و خاکی نیز طی این مدت به حدود  14000 راس رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 340 درصد افزایش داشته است.

مدیر بازارچه های مرزی استان خاطرنشان کرد: همچنین 45 هزار دستگاه تریلی جهت صادرات و واردات کالا طی این مدت به بازارچه های مرزی استان ورود و خروج داشته اند.

وی تاکید کرد: واردات انبه از روز گذشته توسط پیله وران و مرزنشینان  آغاز شده که پیش بینی می شود واردات این محصول به هفتاد هزار تن برسد و 700 میلیارد تومان از این محل برای دولت کسب درآمد خواهد شد.

میر بیان کرد: با توجه به حذف سود بازرگانی انبه برای مرزنشینان راسک و سیستان  امیدواریم مرزنشینان از این معافیت ایجاد شده به نحو مطلوب استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی صادرات از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان

افزایش 40 درصدی صادرات از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان