مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 21:222023-05-30سياسي

اسامی زندانیان غایب چهارمحال و بختیاری در اسرع وقت به دستگاه قضایی اعلام شود


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از مدیرکل زندان های استان خواست اسامی زندانیان غایب را در اسرع وقت به دستگاه قضایی اعلام کند تا از طریق دادستان های حوزه های قضایی نسبت به ضبط وثیقه و دستگیری آن ها اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، محمد رزم صبح امروز در نشستی با مدیرکل زندان های استان بر ضرورت اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه و اصلاحی جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها و افزایش سطح افزایش اصلاح پذیری محکومان تأکید کرد.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعامل مطلوب اداره کل زندان های استان با دستگاه قضایی برای استفاده از مجازات های جایگزین حبس و تخصیص ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط گفت: اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندان ها و در ذیل آن استفاده از پابندهای الکترونیکی، مجازات های جایگزین حبس و همچنین تأسیسات ارفاقی می تواند ضمن کاهش جمعیت کیفری زندان ها از میزان آسیب های اجتماعی خانواده های زندانیان نیز به طور چشمگیری بکاهد.

وی اظهار داشت: در راستای این اقدام مهم تأمینی و تربیتی، فراهم آوردن زمینه بازپروری محکومان و اشتغال و حرفه آموزی ایشان امری ضروری است که می تواند موجبات اصلاح و آماده سازی زندانیان را برای بازگشت به جامعه فراهم سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی زندانیان غایب چهارمحال و بختیاری در اسرع وقت به دستگاه قضایی اعلام شود

اسامی زندانیان غایب چهارمحال و بختیاری در اسرع وقت به دستگاه قضایی اعلام شود