مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 22:402023-06-14سياسي

رییسی: ارتباط دائمی کشورهای مستقل عاملی برای مصونیت در مقابل نظام سلطه است


رییس جمهور، ارتباط دائمی کشورهای مستقل با یکدیگر را عاملی برای مصونیت در مقابل نظام سلطه دانست و گفت: نظم کنونی جهان در حال تغییر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه به وقت محلی، در دومین روز از سفر به ماناگوآ، در مجلس ملی نیکاراگوئه حضور یافت و با اشاره به تاریخ مشترک ملت ایران و نیکاراگوئه در انقلاب، مقاومت و مبارزه با دشمنان آزادی، تأکید کرد: تجربه تاریخی مشترک ما ایستادگی بر رأی مردم، مقابله با توطئه دشمنان و تلاش برای تحقق مردم سالاری است.

رییس جمهور ضمن ادای احترام به قهرمانان بزرگ آمریکای لاتین و مردم نیکاراگوئه، مجلس ملی این کشور را خانه مردم نیکاراگوئه توصیف و تصریح کرد: مجالس در کشورهای مستقل که مبتنی بر رأی واقعی مردم هستند، جلوه تحقق مردم سالاری و اراده ملت ها محسوب می شوند.

آیت الله رییسی با اشاره به جنگ اراده ها میان نظام سلطه و ملت ها خاطرنشان کرد: سلطه گران می خواهند با منفعت طلبی و خودخواهی، اراده خود را بر ملت ها تحمیل کنند و لذا باید پرسید که چرا مدعیان دروغین حقوق بشر، آزادی و دموکراسی مثل آمریکا و برخی کشورهای غربی رأی واقعی ملت ها، از جمله در فلسطین، لبنان، افغانستان، عراق، سوریه و آمریکای لاتین را برنمی تابند؟ وی با اشاره به نظر رهبر معظم انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: ارتباط دائمی کشورهای مستقل عاملی برای مصونیت در مقابل نظام سلطه است

رییسی: ارتباط دائمی کشورهای مستقل عاملی برای مصونیت در مقابل نظام سلطه است