مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-14سياسي

افزایش جذب داوطلبان در هلال احمر با فعالیت 7 هزار خانه هلال


مدیر کل تشریفات و ارتباطات بین المللی معاونت امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر از فعالیت حدود 7000 خانه هلال در سطح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوید کریم زاده در کارگاه افزایش اعتماد عمومی جمعیت های ملی از طریق مشارکت که در حاشیه نشست مدیران ارشد ارتباطات نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در کشور اردن برگزار شد، گفت: یکی از مسیرهای جذب داوطلبان از طریق برندسازی در هلال احمر، راه اندازی و توسعه خانه های هلال در اکثر نقاط کشور بوده که با ارائه آموزش های امدادی و تشکیل تیم های امداد محلی، به جذب داوطلبان در هلال احمر کمک کرده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود 7000 خانه هلال در سطح کشور فعال است که به صورت کاملا داوطلبانه و مردمی مشغول به کار هستند و به عنوان نمایندگی کوچکی از هلال احمر، تمام اقدامات بشردوستانه این نهاد از جمله ارائه آموزش های امدادی، اقدامات بشردوستانه، کمک به حادثه دیدگان و.

در آن ها انجام می شود.

کریم زاده کانون های سازمان جوانان هلال احمر را از دیگر مسیرها و مجاری جذب داوطلبان در این جمعیت معرفی کرد و افزود: امروز کانون های دانشجویی، جوانان، دانش آموزی، طلاب در سطح کشور فعال هستند که از طریق برندینگ جمعیت هلال احمر و ارائه اقدامات شاخص داوطلبانه و بشردوستانه، راهی برای جذب بیشتر داوطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جذب داوطلبان در هلال احمر با فعالیت 7 هزار خانه هلال

افزایش جذب داوطلبان در هلال احمر با فعالیت 7 هزار خانه هلال