مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-15فرهنگي

220 مربی قرآن آموز در طرح «بشری» ثبت نام کردند


مدیر گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به آغاز دومین دوره آموزشی تربیت مربی طرح نوین با عنوان «بشری» گفت: 220 مربی در این دوره ثبت نام کرده اند.

- شیراز- مدیر گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به آغاز دومین دوره آموزشی تربیت مربی طرح نوین با عنوان بشری گفت: 220 مربی در این دوره ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد رضا نداف بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح قرآنی بشری به همت معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ارشاد شهرستان جهرم در استان فارس برگزار شده است.

نداف با اشاره به اینکه در این دوره نزدیک به 220 نفر مربیان قرآن آموز از شهرستان های مختلف فارس حضور دارند، اضافه کرد: طرح قرآنی بشری تا 27 خردادماه در استان فارس به صورت فشرده و برگزاری کلاس درس در صبح و بعد از ظهر هر روز برگزار خواهد شد.

مدیر گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه داوطلبانی از داراب، استهبان، اقلید، شیراز، خفر، لارستان در این دوره ها شرکت داشته اند، افزود: آموزش نوین قرآن کریم بشری منجر به صدور گواهی از طرف معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد و تمام افرادی که در این دوره شرکت می کنند به عنوان مربی طرح بشری در مؤسسات و شهرهای خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 مربی قرآن آموز در طرح «بشری» ثبت نام کردند

220 مربی قرآن آموز در طرح «بشری» ثبت نام کردند