مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-03سياسي

روضه خوانی سیدمجید بنی فاطمه، احمد نیکبختیان و فریدون کریم پور در کربلا+فیلم


مراسم روضه زائران ایرانی به همت موکب محبان علی ابن ابیطالب(ع) با نوای سیدمجید بنی فاطمه، فریدون کریم پور و احمد نیکبختیان شب گذشته در بین الحرمین کربلای معلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم روضه زائران ایرانی به همت موکب محبان علی ابن ابیطالب(ع) با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی رستمی ییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و روضه خوانی سید مجید بنی فاطمه، فریدون کریم پور، احمد نیکبختیان و مجید میرزامحمدی شب گذشته جمعه 13 خردادماه در بین الحرمین کربلای معلی برگزار شد.

فریدون کریم پور این مراسم را با یاد امام زمان(عج) آغاز کرد و گفت: بی معرفتی است که کربلا بیاییم و امام عصر را یاد نکنیم.

اگر اینجا برای امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) گریه می کنیم، برای آن است که منتظر ظهور هستیم تا بیایند و پای رکاب ایشان باشیم.

  سید مجید بنی فاطمه دومین مداحی بود که در این مراسم روضه خوانی کرد.

او ابتدا این شعر را خواند: روی قلب خود نوشتم دوستت دارم حسین ای تمام سرنوشتم دوستت دارم حسین تا نفس در سینه دارم دوستت دارم حسین با همه ایل و تبارم دوستت دارم حسین عشق تو راه سعادت دوستت دارم حسین گفته ام قبل از ولادت دوستت دارم حسین ای تمام آرزویم دوستت دارم حسین روز محشر هم بگویم دوستت دارم حسین هر چه هستم هرکه هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روضه خوانی سیدمجید بنی فاطمه، احمد نیکبختیان و فریدون کریم پور در کربلا+فیلم

روضه خوانی سیدمجید بنی فاطمه، احمد نیکبختیان و فریدون کریم پور در کربلا+فیلم