مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-08سياسي

ساماندهی آسیب های اجتماعی سنقر و کلیایی نیازمند عزم جدی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به بافت فرسوده شهری و آسیب های اجتماعی این شهرستان، گفت: ساماندهی آسیب های اجتماعی سنقر و کلیایی نیازمند عزم جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شعبانی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سنقروکلیایی که با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از لحاظ وضعیت سیاسی شهرستان سنقروکلیایی همواره حامی انقلاب اسلامی بوده و مشارکت بالایی را در انتخابات ها داشته اند.

وی افزود: گردان تبوک که متشکل از مردن این دیار بوده در دفاع مقدس خوش درخشیده و شهیدانی همچون فرهنگیان و قربانی را تقدیم انقلاب کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خیلی از جرایمی که در استان کرمانشاه وجود دارد در شهرستان سنقروکلیایی روندی نزولی و کاهشی دارد.

شعبانی بیان کرد: امسال رویکرد مقابله با حاشیه نشینی را در دستور کار داریم که وضعیت یکی از محلات در مرکز شهر بسیار نامناسب است و وجود بافت فرسوده دلیلی مبنی بر حضور معتادین متجاهر نیست.

وی با بیان اینکه مقابله با آسیب های اجتماعی راهکار با قانونی دارد، گفت: شهرک امام سنقر 28 واحد مسکونی دارد که بلااستفاده است و باید برای ساماندهی آن اقدام جدی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی آسیب های اجتماعی سنقر و کلیایی نیازمند عزم جدی است

ساماندهی آسیب های اجتماعی سنقر و کلیایی نیازمند عزم جدی است