مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:452023-05-29اجتماعي

مسابقات دانش آموزی کشوری به میزبانی اردبیل برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مرداد ماه سال جاری مسابقات دانش آموزی کشوری با حضور بیش از 2 هزار دانش آموز در اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری صبح دوشنبه در دیدار با رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور اظهار کرد: تمام ظرفیت های استان در خدمت میزبانی شایسته از مسابقات دانش آموزی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام محرومیت ها استان اردبیل ظرفیت فوق العاده ای برای میزبانی از رویدادهای ورزشی دارد و تمام برنامه ریزی ها متمرکز بر برگزاری مطلوب این مسابقات خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: هر دانش آموزی که به استان اردبیل سفر خواهد کرد سفیری برای معرفی فرهنگ استان اردبیل خواهد بود بنابراین باید برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی برای این رویداد در نظر گرفته شود.

صفری با اشاره به توانمندی نیروی انسانی تربیت بدنی استان اردبیل گفت: با انتقال تجارب برگزاری این مسابقات در ادوار گذشته شاهد اتفاقات مثبت و خاطره انگیزی خواهیم بود.

در این جلسه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: در فرصت باقی مانده تا آغاز مسابقات تمام اقدامات لازم برای آماده سازی فضاهای ورزشی مدنظر انجام خواهد شد تا برگزاری مسابقات از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات دانش آموزی کشوری به میزبانی اردبیل برگزار می شود

مسابقات دانش آموزی کشوری به میزبانی اردبیل برگزار می شود