مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-19ورزشي

ساخت 74 پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد طی دولت سیزدهم


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع 74 فضای ورزشی در سطح این استان ساخته شده و یا در حال ساخت است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع 74 فضای ورزشی در سطح این استان ساخته شده و یا در حال ساخت است.

حسنعلی عزت خواه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک دو سالگی دولت مردمی سیزدهم به همه دولتمردان به خصوص جناب آقای رییسی افزود: افتخار دارم که عضو کوچکی از این مجموعه هستم.

وی اظهارکرد: رتبه بندی معلمان بزرگترین پروژه فرهنگی کشور است که اجزای آن جرأت و جسارت و جوهره ی خاصی می خواست که از عهده همه بر نمی آمد و در دولت سیزدهم اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین در سال 1390 به تصویب رسید که در راهکار 2_10 بحث رتبه بندی جهت ارتقای منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه ای منابع انسانی و ارتقاء کیفیت بخشی در مدارس اشاره شده است اما چرا دولت های گذشته هیچ اقدامی نکرده اند؟ آقای رییسی در اولین سال پذیرش دولت دست به اقدام زدند چه نهایت حسن و توجه ایشان را به معلمان نشان داد.

عزت خواه تصریح کرد: بازگشایی مدارس در فروردین 1401 بعد از دوسال نیم دوره سخت کرونا اقدام شجاعانه، معقولانه و همتی بالا و والا بوده است و همچنین اعتماد اولیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 74 پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد طی دولت سیزدهم

ساخت 74 پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد طی دولت سیزدهم