مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-06حوادث

دختر بچه 10 ساله قربانی سگ های ولگرد در زنجان


حمله سگ های ولگرد به یک دختر بچه 10 ساله را روانه بیمارستان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ظهر روز گذشته سگ های ولگرد در شهرک اندیشه زنجان به یک دختر بچه 10 ساله حمله کرده و وی را مصدوم و راهی بیمارستان کردند.

علی اکبر همتی، پدر دختر بچه 10 ساله که ظهر روز گذشته مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفته با بیان اینکه به هنگام وقوع حادثه سرکار بوده و از ماجرا اطلاع یافته است، گفت: به علت عمیق بودن زخم، دخترم به اتاق عمل رفته و تلاش پزشکان برای پیشگیری از عفونت است و در این رابطه اقدامات اولیه انجام شده است.

همتی در تشریح اتفاق روی داده برای این دختربچه گفت: گویا چند سگ با هم به خانواده ام حمله می کنند که فرزند بزرگترم از صحنه فرار می کند، ولی سگ ها دختر 10 ساله ام را گیر انداخته و مصدوم می کنند که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

وی با بیان اینکه همسایه ها می گویند چند روز پیش هم کودکان آن ها مورد حمله قرار گرفته بودند، ولی پیگیری ها نتیجه نداده است، افزود: من برای پیشگیری از حادثه دیگری، شکایت کرده ام.

پدر این دختربچه که بومی شهر زنجان هم نیست، به وضعیت نامناسب دخترش اشاره و تاکید کرد: شاید وضعیت جسمی دخترم خوب شود، ولی وضعیت روحی وی داغون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر بچه 10 ساله قربانی سگ های ولگرد در زنجان

دختر بچه 10 ساله قربانی سگ های ولگرد در زنجان