مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-30ورزشي

اعتبارات حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان اندک است


اعتبارات حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان اندک است و این در حالی است که این وزارتخانه بیشترین فعالیت در حوزه جوانان را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،  حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان ظهر امروز در چهاردهمین رویداد ملی همنا (هم افزایی نهادمند اجتماعی جوانان) که با حضور مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: جوانان استان در همه ی زمینه ها نخبه هستند و در طول سالیان سال در سطح کشور حائز رتبه هایی شدند و از هر لحاظ خوب عمل کردند.

وی اضافه کرد: جوانان ما در سمن ها با منابع مالی اندک اقدامات بزرگی انجام داده و در حاشیه شهرها و در زمینه مقابله با مواد مخدر آسیب های اجتماعی کمک کرده اند.

جولایی خاطرنشان کرد: اعتبارات حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان اندک است و این در حالی است که این وزارتخانه بیشترین فعالیت در حوزه جوانان را دارد.

وی گفت: هیچ دستگاهی در استان به حوزه جوانان کمک نمی کند و همه باید بدانند فقط این دستگاه متولی حوزه جوانان نیست و همه مسئولیت دارند.

  سلیم کریمی، جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  کردستان اظهار داشت: شکل گیری سمن ها  با سختی روبرو است و این افراد گاهی ناامید می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان اندک است

اعتبارات حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان اندک است