مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-14اقتصادي

برخورداری اشتراک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از بهره مندی اشتراک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان، در صورت همکاری با این شرکت خبر داده و به تشریح این طرح تشویقی کشاورزان در استان اردبیل پرداخت.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از بهره مندی اشتراک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان، در صورت همکاری با این شرکت خبر داده و به تشریح این طرح تشویقی کشاورزان در استان اردبیل پرداخت.

حسین قدیمی 24 خرداد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور تشویق مشترکان چاه آب کشاورزی در برنامه مدیریت مصرف برق و کاهش پیک بار تابستان، مشترکانی که با این شرکت تفاهم نامه همکاری منعقد کنند، از پاداش در نظر گرفته شده که همان برق رایگان می باشد بهره مند خواهند شد.

قدیمی با بیان این که طول دوره همکاری از 15 خرداد لغایت 15 شهریورماه سالجاری است، اظهار کرد: این تفاهم نامه براساس دستورالعمل هیئت وزیران بوده و کشاورزان باید در دوره پیک بار تابستان جهت پایداری شبکه، 5 ساعت مصرف برق خود را متوقف نمایند.

وی درخصوص ساعات همکاری با کشاوزران نیز گفت: در شهرستان اردبیل ساعات خاموشی از 11 الی 16 بوده و در سایر نقاط استان از ساعت 13 الی 18 می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری اشتراک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان

برخورداری اشتراک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان