مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-18حوادث

شهروندان شهرکرد از اجاره دادن کارت بانکی خودداری کنند


شهرکرد_رییس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: گاهی شاهدیم شهروندی کارت بانکی خود را اجاره و در قبال آن پول دریافت می کند که این موضوع سبب سوءاستفاده هایی شده است.

- سرهنگ مرتضی عسگری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: هیچ نظم و امنیتی بدون مشارکت مردم محقق نمی شود و این موضوع در مورد فضای مجازی هم صدق می کند.

وی تصریح کرد: پلیس فتا از همه ظرفیت ها برای اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی استفاده می کند و آموزش های لازم را ارائه می دهد و لازم است مردم برای پیشگیری از وقوع جرایم سایبری به کمک پلیس بیایند.

عسگری بیان داشت: اکثر افرادی که گرفتار دام کلاهبرداران شده اند ساعتی قبل پیامک هشدار پلیس فتا را دریافت کرده اند اما به دلیل عدم توجه به آن مورد سوءاستفاده قرار می گیرند.

رییس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مردم نباید به پیام هایی که از سر شماره شخصی ارسال می شود اهمیتی دهند، توصیه اکید می شود که شهروندان به هیچ عنوان بر روی لینک هایی که در این پیامک ها است کلیک نکنند.

وی افزود: لازم است افراد اپلیکیشن های مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر دریافت کنند، چراکه در غیر این صورت ممکن است بدافزارها وارد گوشی شان شوند و به کلیه اطلاعات آن ها دسترسی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان شهرکرد از اجاره دادن کارت بانکی خودداری کنند

شهروندان شهرکرد از اجاره دادن کارت بانکی خودداری کنند