مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-14اقتصادي

تصویب بیش از 537 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات شهر فرادنبه


537 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان، سفر ریاست جمهوری، ملی و استانی در حوزه های آب و فاضلاب و راه و شهرسازی شهر فرادنبه مصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بروجن، فتاح کرمی صبح امروز در جلسه بررسی و رفع مسائل و مشکلات شهر فرادنبه، خواستار تلاش بیشتر مسئولان در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم، بررسی، رفع مشکلات و اولویت بندی مسائل و مشکلات با توجه به شرایط موجود شد.

 سرپرست فرمانداری بروجن با بیان اینکه کارها باید به صورت میدانی انجام شود، ادامه داد: هدف ما از بازدید همه نقاط شهرستان، بررسی مسائل و رفع مشکلات موجود است.

وی افزود: 537 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان، سفر ریاست جمهوری، ملی و استانی در حوزه های آب و فاضلاب و راه و شهرسازی شهر فرادنبه مصوب شده است.

کرمی، آغاز فروش انشعاب فاضلاب، اصلاح شبکه آب شرب شهر فرادنبه، تحویل، تحول و تغییر نمایندگی واقع در حریم و محدوده شهر توسط منابع طبیعی به راه و شهرسازی، تهیه طرح پیاده راه سلامت در جاده امامزاده علی بن احمد(ع) توسط شهرداری فرادنبه، تسریع در واگذاری زمین شهدای گمنام به شهرداری به منظور ساماندهی گلزار شهدای گمنام و تأمین بذر و نهال از سوی مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بیش از 537 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات شهر فرادنبه

تصویب بیش از 537 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات شهر فرادنبه