مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-08اقتصادي

سازماندهی 25 گروه جهادی برای اجرای طرح های فرهنگی دریا


معاون فرهنگی سپاه کربلای مازندران با قدردانی از اقدام نوآورانه دولت سیزدهم در اجرای طرح های فرهنگی در سواحل مازندران، گفت: 25 گروه جهادی برای اجرای طرح دریا سازماندهی شده اند.

- ایسنا/مازندران معاون فرهنگی سپاه کربلای مازندران با قدردانی از اقدام نوآورانه دولت سیزدهم در اجرای طرح های فرهنگی در سواحل مازندران، گفت: 25 گروه جهادی برای اجرای طرح دریا سازماندهی شده اند.

سرهنگ سعید آهنگر در جلسه هماهنگی کنشگران فرهنگی سواحل در ساری با اشاره به مشکلات دیرینه سواحل که از فقدان اعتبار در رنج بود، افزود: برای نخستین بار با اقدام در خور تحسین دولت سیزدهم سال قبل 17 میلیارد تومان بودجه اختصاصی برای طرح های دریای مازندران هزینه شد.

وی با قدردانی از اقدام موثر و ابتکاری معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران در نشست با حلقه های میانی و گروه های جهادی برای اجرای طرح های فرهنگی در سواحل یادآور شد: تامین وپرداخت به موقع حقوق ناجیان غریق در سواحل دریا با حمایت استانداری مازندران طی سال گذشته بیانگر احساس مسئولیت دولت سیزدهم در این حوزه است.

وی اظهار کرد: استانداری مازندران در اقدامی بی سابقه طی دودهه گذشته، اجرای طرح های فرهنگی را برای مسافران دریا عملیاتی کرد که با استقبال گسترده مردم مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی 25 گروه جهادی برای اجرای طرح های فرهنگی دریا

سازماندهی 25 گروه جهادی برای اجرای طرح های فرهنگی دریا