مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-11اقتصادي

موانع صادرات صنایع دستی کرمانشاه به عراق مرتفع می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: با رایزنی های صورت گرفته، بزودی موانع صادرات صنایع دستی کرمانشاه به کشور عراق مرتفع می شود.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: با رایزنی های صورت گرفته، بزودی موانع صادرات صنایع دستی کرمانشاه به کشور عراق مرتفع می شود.

عبدالوحید محمدی در مراسم روز جهانی صنایع دستی که در مجموعه تاریخی تاق بستان برگزار شد، از صنایع دستی به عنوان یک صنعت پایه نام برد و اظهار کرد: متاسفانه علیرغم اهمیت صنایع دستی، تاکنون در کشور این علم پایه را ارزش گذاری نکرده و استفاده مناسبی از آن نکرده ایم، به گونه ای که از نظر مالی آن را یکی از کم ارزش ترین کارها می دانیم.

محمدی اضافه کرد: از طرفی وضعیت صنایع دستی ما به شکلی است که در تولیدات آن نیازسنجی نکرده ایم و بدون اینکه بازار را بشناسیم، تولیداتی انجام می گیرد.

وی تاکید کرد: هرچند صنایع دستی اهمیت بسیار بالایی دارد، اما اگر تجاری سازی نشود و درآمدی از دل آن بیرون نیاید، روبه فراموشی خواهد رفت.

محمدی یادآورشد: برخی از صنایع دستی ما می تواند بازار خوبی داشته باشد و علاقمندان زیادی هم دارند، اما باید مطابق سلیقه بازار تولید شود، لذا پیش از تولید باید بازار را بشناسیم که در این زمینه معتقدم بخش دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع صادرات صنایع دستی کرمانشاه به عراق مرتفع می شود

موانع صادرات صنایع دستی کرمانشاه به عراق مرتفع می شود