مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-20اقتصادي

ادارات دولتی زنجان باید 30 درصد مصرف برق را کاهش دهند


​مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از الزام دستگاه های دولتی برای کاهش 30 درصدی مصرف برق در روزهای گرم سال خبر داد.

- پیام جوادی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این که براساس مصوبه دولت همه ادارات و دستگاه های اجرایی کشور باید در طول مدت اوج بار تابستان، مصرف برق ساختمان اداری خود را حداقل 30 درصد کاهش دهند، اظهار کرد: این میزان کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال در ساعات اداری الزامی است و در ساعات خارج از زمان اداری نیز ملزم به کاهش 60 درصدی مصرف برق خود هستند.

وی پیرامون تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاه های دولتی نیز بیان کرد: با توجه به افزایش مصرف برق در ساعات میانی روزهای گرم سال و ایجاد ناترازی در تولید و توزیع برق، مدیریت مصرف در دسترس ترین راهکار برای تامین برق پایدار مشترکان است و به همین سبب هیئت دولت زمان کاری ادارات را از 15 خرداد تا 15 شهریور از ساعت 6 تا 13 مصوب کرد تا با این تغییر بار مصرفی بالای ادارات و ارگان های دولتی کاهش پیدا کرده تا مشترکان خانگی بدون خاموشی تابستان را سپری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خاطرنشان کرد: کاهش 30 درصدی برق در ساعات اداری به راحتی با به کارگیری راه کارهای ساده در دسترس است و مدیران دستگاه های دولتی باید با جدیت نسبت به رعایت این مصوبه اقدام کنند و کارشناسان توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات دولتی زنجان باید 30 درصد مصرف برق را کاهش دهند

ادارات دولتی زنجان باید 30 درصد مصرف برق را کاهش دهند