مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-07سياسي

امکان صدور حکم ماموریت قانونی برای همیاران طبیعت در حوادث


رییس اداره آموزش ،ترویج مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به آغاز فصل گرم سال و امکان مشارکت بیشتر همیاران در حوادث، - ایسنا/سمنان رییس اداره آموزش ،ترویج مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به آغاز فصل گرم سال و امکان مشارکت بیشتر همیاران در حوادث، از امکان صدور حکم ماموریت قانونی برای همیاران طبیعت در قالب طرح " فداکاران خدمت" خبر داد.

علیرضا رهایی 17 خردادماه اظهار کرد : مدیریت مخاطرات طبیعی به خصوص در مرحله پاسخ همواره از اهمیت به سزایی برخوردار بوده، در همین راستا حضور بهنگام عوامل دستگاههای ذیربط در نجات جان آسیب دیدگان ضروری است.

وی ادامه داد: حضور افرادی که باعطوفت و بی ادعا در حفظ جان و مال انسانها ایثارگرانه به ایفای نقش خود می پردازند در حقیقت ماهیت ورسالت فداکاری و مصداق مجاهدت و خدمت به آسیب دیدگان حوادث است که بی گمان اجر معنوی ورستگاری اخروی ره توشه آنان است فلذا در همین راستا به منظور ارج نهادن به خدمات ایشان و خانواده آنان و در جبران آسیب های وارده شیوه نامه اجرایی آیین نامه فداکار خدمت تدوین شد.

رهایی افزود: به استناد ماده 20 قانون مدیریت بحران کشور ، کارکنان دستگاههای موضوع ماده(2) این قانون و اشخاصی که داوطلبانه یا به درخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان صدور حکم ماموریت قانونی برای همیاران طبیعت در حوادث

امکان صدور حکم ماموریت قانونی برای همیاران طبیعت در حوادث