مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-10اقتصادي

هشدار شهردار دوگنبدان در خصوص ورودی کوی آفتابگردان


شهردار دوگنبدان نسبت به خرید اراضی قطعه بندی شده بدون سند مالکیت در جبهه شرقی و غربی ورودی کوی آفتابگردون (قبل از کوچه یکم شرقی و یکم غربی) بصورت غیرقانونی قطعه بندی، - رضا قشقایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برخی افراد سودجو اقدام به خرید و فروش اراضی ورودی آفتابگردون می کنند و این اراضی هم اکنون تحت مالکیت شهرداری دوگنبدان است.

وی بیان کرد: خرید اراضی قطعه بندی شده بدون سند مالکیت در جبهه شرقی و غربی ورودی کوی آفتابگردون (قبل از کوچه یکم شرقی و یکم غربی) بصورت غیرقانونی قطعه بندی، تفکیک و فروخته می شود که این امر غیرقانونی است.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: از مشاورین املاک و مردم فهیم شهر دوگنبدان انتظار می رود از خرید و فروش اراضی فاقد سند ثبتی در محدوده شهری و بدون از استعلام کاربری و مطابقت سند ثبتی با طرح تفضیلی جدا خودداری کنند.

قشقایی عنوان کرد:هر نوع نقل و انتقال اعم از عادی، تفکیک، افراز، صدور سند وکالتی و تغییر کاربری اراضی خارج از محدوده قانونی شهر بدون طی مراحل قانونی ممنوع است.

وی گفت: فروش اراضی در قالب سهام، فیش و برگه های وکالتی با عناوینی از قبیل باغ شهر، گلخانه و غیره با هدف فرار از قانون صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شهردار دوگنبدان در خصوص ورودی کوی آفتابگردان

هشدار شهردار دوگنبدان در خصوص ورودی کوی آفتابگردان