مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 22:452023-06-01اجتماعي

دوران طلایی کودکی را با آموزش های عجولانه تخریب نکنیم


معاون وزیر آموزش و پرورش در همایش موسسان کودکستان های استان قم اظهار کرد: کودکی فرصت طلایی ساخت جامعه و انسان سازی است که نباید با آموزش های عجولانه و زودهنگام آن را خراب کرد.

- ایسنا/قم معاون وزیر آموزش و پرورش در همایش موسسان کودکستان های استان قم اظهار کرد: کودکی فرصت طلایی ساخت جامعه و انسان سازی است که نباید با آموزش های عجولانه و زودهنگام آن را خراب کرد.

مجتبی همتی فر معاون وزیر و رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک امروز 11 خردادماه در همایش موسسان و مدیران کودکستان های استان قم که در سالن همایش خانه علوم و فنون برگزار شد، افزود: با نگاه انسان شناختی به تربیت به ویژه تربیت کودک دو قطب را می توان درنظر گرفت؛ یک قطب که به لحاظ روانشناختی ریشه در افکار فروید دارد معتقد است ریشه همه تحولات در دوران کودکی است و خوبی و بدی ها به دوران کودکی برمی گردد که نگاه کودک محوری را رقم می زند.

وی ادامه داد: قطب دیگر کودکی را دوره کوچکی می داند، به نحوی که اهمیت خاصی ندارد و نگاه تربیت نیروی کار را دارد و تمرکز را به سمت دوران متوسطه می برد و هدف غایی آموزش و پرورش را تربیت نیروی کار و دانش آموز برای رفتن به دانشگاه می داند.

همتی فر اضافه کرد: به این دو قطب اشکال جدی وارد است و هر دو رد می شود اما نگاه اسلامی هم وجود دارد که یک حد تعادل را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران طلایی کودکی را با آموزش های عجولانه تخریب نکنیم

دوران طلایی کودکی را با آموزش های عجولانه تخریب نکنیم