مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-12سياسي

مشکل کم آبی سیستان مشکل همه ماست/ نباید سکوت کنیم


فعال جهادی حاضر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان گفت: هدف از برنامه یکصدا برای سیستان، این است که ما مشکل مردم سیستان و بلوچستان را مشکل خودمان بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست فعالان رسانه ای، اجتماعی و جهادی برای پیگیری حق آبه سیستان عصر دوشنبه در تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

محمدرضا باقری مجری تلویزیون و فعال رسانه ای با بیان اینکه بیشتر دغدغه ما مرکز است و درگیر مسائل مرکز شده ایم، گفت: همه تمرکز ما پایتخت و حواشی آن است.

مشکلات چند روز گذشته تهران و فشار پایین آب در این شهر در چند روز اخیر بسیار مهم تر از بی آبی در استان سیستان و بلوچستان بوده است.

متأسفانه برای بسیاری از ما کم آبی سیستان، خشکی دریاچه ارومیه و دیگر مشکلات زیست محیطی سایر مناطق کشور چندان اهمیتی ندارد.

وی با بیان اینکه آقای محمد معتمدی بر اساس علاقه شخصی خود اثری در خصوص کم آبی سیستان تولید کردند، افزود: ما تاکنون حداقل باید 10 اثر فاخر هنری در خصوص سیستان و بلوچستان می دیدیم.

محمد امین سلیمی فعال رسانه ای هم در این مراسم گفت: می ترسم بیان مشکلات منطقه توسط افرادی همچون ما برای خودنمایی باشد و اثر مثبتی برای مردم آن منطقه نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کم آبی سیستان مشکل همه ماست/ نباید سکوت کنیم

مشکل کم آبی سیستان مشکل همه ماست/ نباید سکوت کنیم