مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-03بين الملل

بیانیه قاهره درباره حادثه امنیتی مرز اسراییل/ نتانیاهو: یک اتفاق استثنایی بود


بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در واکنش به این درگیری اعلام کرد: حادثه مرز مصر استثنایی است و شامل همکاری امنیتی و همکاری مشترک اسراییل و مصر در چارچوب حفظ امنیت در منطقه مرزی نیست.

- بیانیه قاهره درباره حادثه امنیتی مرز اسراییل/ نتانیاهو: یک اتفاق استثنایی بود بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در واکنش به این درگیری اعلام کرد: حادثه مرز مصر استثنایی است و شامل همکاری امنیتی و همکاری مشترک اسراییل و مصر در چارچوب حفظ امنیت در منطقه مرزی نیست.

 به دنبال انتشار اخباری مبنی بر وقوع یک حادثه امنیتی و درگیری در مرزهای مصر و سرزمین های اشغالی، ارتش مصر در بیانیه ای به جزییات این حادثه اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه ارتش مصر در این باره آمده است: صبح امروز شنبه 3/6/2023 یکی از نیروهای امنیتی مسئول تامین امنیت خط مرزی بین المللی عناصر قاچاقچی مواد مخدر را تعقیب کرد.

ارتش مصر اعلام کرد: در جریان این تعقیب و گریز، پرسنل امنیتی مصر از مرز عبور کرده و به تبادل آتش پرداختند که منجر به کشته شدن 3 نفر از نظامیان امنیتی اسراییل و زخمی شدن دو نفر دیگر و همچنین جان باختن پرسنل امنیتی مصر در جریان تبادل آتش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه قاهره درباره حادثه امنیتی مرز اسراییل/ نتانیاهو: یک اتفاق استثنایی بود

بیانیه قاهره درباره حادثه امنیتی مرز اسراییل/ نتانیاهو: یک اتفاق استثنایی بود