مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:302023-05-28سياسي

سرعت خودروها در مسیر کاهک به عباس آباد کاهش می یابد


سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه محدودیت سرعت خودروها در منطقه کاهک به عباس آباد صورت می گیرد، گفت: این امر برای حفاظت از یوزها انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل طحان صبح یکشنبه در جلسه مشترک شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه پدافند زیستی شهرستان میامی به میزبانی سالن فرمانداری با اشاره به اینکه در روستاها فضای فرسایشی وجود دارد و باید تدابیری اندیشیده شود تا معضل آب کاهش یابد، ابراز کرد: آب در بحث پدافند، امنیت و سلامت آب بسیار مهم است و باید پیگیری در زمینه اصلاح الگوی مصرف آب و تأمین آن، صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هر چقدر در پدافند هزینه کنیم سرمایه است، افزود: مانورهای جدید و پیچیده تری در اداره برق شهرستان میامی بیشتر انجام شود تا بتوانیم مشکلات را پیدا و در راستای رفع آنها بکوشیم.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه دوره آموزشی پدافندی توسط دستگاه های اجرایی در دستور کار مسئولان میامی قرار گیرد، ابراز کرد: هر هفته برای ما هفته پدافند غیرعامل است.

طحان با بیان اینکه مولدهای انرژی در حوزه کار در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: در حوزه آب، حصار کشی ها حتماً انجام شود و نباید ترک فعل شود و مکتوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت خودروها در مسیر کاهک به عباس آباد کاهش می یابد

سرعت خودروها در مسیر کاهک به عباس آباد کاهش می یابد