مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-13اجتماعي

جبران خسارت سیل زدگان با فوریت


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: جبران خسارت سیل زدگان با تلاش و پیگیری مسئولان استانی و کشوری با فوریت و در کوتاهترین زمان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی خدمتی عصر سه شنبه در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران در روستای قره قیه مشگین شهر اظهار کرد: سیل اخیر به صورت پی در پی و در چند نوبت به مناطق روستایی و عشایری مشگین شهر خسارت عمده ای را وارد کرده و در سیل صبح امروز نیز منطقه مازافه مرادلو با شرایط هولناک سیل روبه رو شد.

وی تصریح کرد: جاری شدن سیل در هفته جاری در مشگین شهر بیشترین خسارت را به اراضی زراعی، باغات، دام و تأسیسات پرورش آبزیان وارد کرده و به شکل کامل تخریب برخی پل ها و پر شدن چاه های زیرزمینی را سبب شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: سرپرست فرمانداری مشگین شهر از اولین ساعات وقوع سیل در مناطق مختلف حاضر شده و با همکاری ستاد مدیریت بحران امدادرسانی را در اولویت قرار داده است.

خدمتی افزود: با توجه به اینکه مردم این شهرستان در چهار حوزه بخش کشاورزی اعم از دام، طیور، زراعت و باغبانی بیشترین خسارت را دیده اند، ضروری است تا با هماهنگی صندوق بیمه محصولات کشاورزی خسارت وارده جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران خسارت سیل زدگان با فوریت

جبران خسارت سیل زدگان با فوریت