مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-11اجتماعي

جذب 743 آموزگار در شیراز


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش فارس گفت:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در مهر ماه امسال 743 آموزگار مقطع ابتدایی به مجموع معلمان استان فارس اضافه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید زارعی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در نشستی خبری بیان کرد: در راستای تحقق منویات رهبری و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نسبت به جذب نیروهای انسانی جدید در اولویت فعالیت ها قرار گرفته است.

وی در خصوص آیین نامه جا به جایی فرهنگیان در استان فارس نیز تصریح کرد: شیوه نامه نقل و انتقالات فرهنگیان از ششم خرداد ماه ابلاغ و مرحله ثبت نام افراد نیز از 10 خردادماه آغاز شد و افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه MYMEDU.

IR نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گفته این مقام مسئول نتیجه درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان حداکثر تا 10 مرداد ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

او ادامه داد: از امروز تا 5 تیرماه نیز معلمانی که دارای بیماران حاد و صعب العلاج هستند، می توانند به آموزش و پرورش منطقه مبدا مراجعه و مدارک خود را ارائه کنند.

زارعی تاکید کرد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت تمامی معلمانی که دارای سه فرزند کمتر از 12 سال هستند می توانند با ثبت درخواست خود به کلان شهر شیراز منتقل شوند و امسال با پیگیری های انجام شده انتقال موقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 743 آموزگار در شیراز

جذب 743 آموزگار در شیراز