مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-04اقتصادي

توصیه های استاندار به مدیران حراست ادارات فارس


استاندار فارس با اشاره به اهمیت دایره حراست در ادارات و سازمان های مختلف، توصیه هایی را برای ارتقاء کیفی اقدامات به مدیران حراست ادارات این استان داشت.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به اهمیت دایره حراست در ادارات و سازمان های مختلف، توصیه هایی را برای ارتقاء کیفی اقدامات به مدیران حراست ادارات این استان داشت.

دکتر محمدهادی ایمانیه در همایش مدیران حراست دستگاه های اجرایی فارس، به مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم اشاره و اضافه کرد: استان نمی تواند به بحث افزایش قیمت کالاها ورود کند اما می تواند در مقابله با گرانفروشی و فروش اجناس بالاتر از قیمت مصوب اقداماتی را اجرایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه خاطرنشان کرد: یکی از راه های مقابله با گران فروشی کاهش واسطه هاست، کمک کنید تا این مُهِم که قدم بزرگی در معیشت مردم است محقق شود.

او همچنین در خصوص مسائل اعتقادی گفت: دشمنان ملت، عفاف بانوان ما را هدف قرار گرفته اند که باید با تدبیر و بدون تعصب رایج در عین حفظ احترام اما قاطعانه با آن مقابله کنید.

همه سازمان ها، ارگان ها، نهادها، اماکن عمومی و اماکن خصوصی ارائه دهنده ی خدمات ملزم به رعایت قوانین و مقررات حاکم بر جامعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های استاندار به مدیران حراست ادارات فارس

توصیه های استاندار به مدیران حراست ادارات فارس