مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 17:452023-05-30اقتصادي

آغاز طرح «کالابرگ الکترونیک» در قم


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از اجرای سراسری طرح «کالا برگ الکترونیک» در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، عباس شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان قم امروز در گفت وگویی خبری اظهار کرد: این طرح به منظور حمایت از سبد غذایی و سلامت مردم آغاز گردیده است، در طرح کالابرگ الکترونیکی امکان خرید اعتباری 10 قلم کالای اساسی با افزایش درصدی نسبت به یارانه نقدی و یک ماه زود تر از تاریخ واریز یارانه ها فراهم گردیده است.

وی در ادامع افزود: این امکان برای تمام افراد مشمول که حساب یارانه شان داخل استان افتتاح گردیده است، به صورت خودکار فعال خواهد شد.

ضمن اینکه این طرح کاملا اختیاری بوده و هیچ نشان تجاری خاصی برای خرید کالا مورد تاکید قرار نگرفته است و مردم در خرید خود آزاد هستند.

شیرمحمدی تصریح کرد: مردم در سراسر استان می توانند با مراجعه به فروشگاه های مجاز و متصل به شبکه نسبت به استفاده از کالابرگ الکترونیک خود اقدام کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: پیگیری ها و جلسات لازم برای اجرا و عملیاتی شدن این طرح از مدت ها قبل بین وزارت کشور، استانداری قم، فرمانداران و سایر نهاد های مرتبط در استان انجام شده است و امیدواریم این طرح به شیوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح «کالابرگ الکترونیک» در قم

آغاز طرح «کالابرگ الکترونیک» در قم