مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 00:112023-06-19اقتصادي

لزوم اجرای مدیریت سبز در تمام ادارات لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به این که مدیریت سبز به کاهش مصارف خیلی کمک می کند، گفت: در مصرف بهینه ابتدا باید به ادارات گوشزد کنیم که این نوع مدیریت ویژه آن هاست.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به این که مدیریت سبز به کاهش مصارف خیلی کمک می کند، گفت: در مصرف بهینه ابتدا باید به ادارات گوشزد کنیم که این نوع مدیریت ویژه آن هاست.

علی سالاروند در گفت وگو با ایسنا در رابطه با مدیریت سبز اظهار کرد: این موضوع قبلاً تحت عنوان ماده 192 بود الان ماده 38 قانون برنامه ششم توسعه است در بحث حامل های انرژی، کاغذ و سوخت ادارات امتیازبندی هایی انجام می دهد و هر دستگاهی بتواند مصارف حامل های انرژی را نسبت به سال های قبل کمتر کنند امتیاز بیشتری می گیرند.

وی با اشاره به این که مدیریت سبز به کاهش مصارف خیلی کمک می کند، تصریح کرد: در مصرف بهینه ابتدا باید به ادارات گوشزد کنیم که این نوع مدیریت ویژه آن هاست که سختگیری چند سال گذشته باعث شده در حامل های انرژی و مصارف خود صرفه جویی هایی انجام دهند.

سالاروند بیان کرد: اقتصاد دارایی بهترین عملکرد را در زمینه مدیریت سبز داشته و پنج دستگاه نیز عملکردی ثبت نکردند که تذکر دادیم و اگر در مهلت داده شده عملکرد خود را ثبت نکنند آن را بدون عملکرد برای آن ها ارسال می کنیم که در ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای مدیریت سبز در تمام ادارات لرستان

لزوم اجرای مدیریت سبز در تمام ادارات لرستان