مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-12سياسي

فناوری های نوین به حل 90 درصد مشکلات کشاورزی کمک می کند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اراضی کشور گفت: براساس نظر کارشناسان 90 درصد مشکلات بخش کشاورزی و حوزه تخصصی زمین با بکارگیری سامانه ها و فناوری های نوین حل می شود.

- ایسنا/فارس مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اراضی کشور گفت: براساس نظر کارشناسان 90 درصد مشکلات بخش کشاورزی و حوزه تخصصی زمین با بکارگیری سامانه ها و فناوری های نوین حل می شود.

سید محمود موسوی دوشنبه 22 خرداد در گردهمایی رؤسای اداره آمار و اطلاعات امور اراضی سراسر کشور در شیراز، گفت: تفکر در حوزه کشاورزی به استناد آیه مبارکه این است که از سامانه ها و ابزارهای نوین در صیانت از کشاورزی استفاده کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اینکه آیه شریفه قل إنما اعظکم بواحده أن تقوموا لله سرلوحه کار جهادی است، گفت: در ادامه این آیه شریفه آمده است ثم تتفکروا که مصداق بارز تفکر استفاده از روش ها و فناوری های نو برای حفظ و صیانت از بحث کشاورزی است.

او با بیان اینکه قطعا استفاده از سامانه های نوین در حفظ و صیانت از بخش کشاورزی و پیشبرد آن تفکر دقیق و خلاقانه ای برای رونق بخشیدن به کشاورزی است، افزود: این فناوری ها یک سری اقتضائات دارد و آن هم تناسب با شرایط منطقه ای و محلی است که باید رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های نوین به حل 90 درصد مشکلات کشاورزی کمک می کند

فناوری های نوین به حل 90 درصد مشکلات کشاورزی کمک می کند