مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:352023-05-31فرهنگي

«ورزش و مردم» قدیمی ترین برنامه ورزشی تلویزیون به آنتن بازمی گردد


سری جدید برنامه «ورزش و مردم» از جمعه 12 خرداد، روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه ورزش و مردم با اجرای پیمان یوسفی از جمعه این هفته با تغییرات و اضافه شدن یک روز دیگر، پخش خود را از سر می گیرد.

اولین بار این برنامه اسفند 1358 پخش شد و افراد زیادی در پخش آن  نقش داشتند و سرانجام پس از راه اندازی، یک شنبه شب ها بر روی آنتن شبکه یک رفت.

نام برنامه ورزش و مردم توسط کارگردان اصلی آن  وارطان آنتانسیان انتخاب شد و در ابتدای تولید تا سال 1363، اجرای آن را مجید وارث برعهده داشت و از سال 1363 به بعد بهرام شفیع برای اجرا برگزیده شد که البته اجرای بهرام شفیع تا زمان درگذشتش ادامه یافت.

بعد از فوت بهرام شفیع، برنامه توسط پیمان یوسفی اجرا شد و سبحان اکرامی هم از دیگر گویندگان این برنامه در بخش تحلیلی و خبری است.

یوسفی تهیه کننده و مجری این برنامه از حساسیت برنامه سازان ورزش و مردم گفت و بخش بررسی کلید واژه های پرتکرار در فضای مجازی در برنامه را شاهد مثالی برای صحبت هایش آورد: این بخش یکی از منحصر به فردترین بخش های برنامه است که فکر نمی کنم در برنامه دیگری شاهد آن باشید.

همکارانی که در حوزه فضای مجازی تخصص دارند، بجد در طول هفته این فضا را رصد می کنند و نتایجی که روی آنتن گفته می شود، کاملا صحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ورزش و مردم» قدیمی ترین برنامه ورزشی تلویزیون به آنتن بازمی گردد

«ورزش و مردم» قدیمی ترین برنامه ورزشی تلویزیون به آنتن بازمی گردد