مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 23:352023-06-04سياسي

بهبود وضعیت تولید گندم در کرمان/ کمبود مراکز خرید گندم داریم


طی سال جاری هم در زمینه میزان سطح زیرکشت و هم از نظر کیفیت، وضعیت گندم بهتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی فداکار عصر یکشنبه به همراه نماینده مردم پنچ شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار رودبار جنوب و جمعی از مسئولین در جلسه هم اندیشی سران طوایف شهرستان رودبار جنوب شرکت کرد.

استاندار کرمان در این جلسه ضمن تسلیت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افزود: امام راحل کار بزرگی انجام داده است چراکه استقلال سیاسی، امنیتی و پیشرفت هایی که حاصل شده همه مدیون نفس گرم حضرت روح الله است و باید پاسدار ارزش های آن امام باشیم.

ماشین های سوخت بمب متحرک هستند وی با اشاره به اینکه در موضوع توزیع سوخت جمع بندی هایی انجام شده است، بیان داشت: ماشین های سوخت بمب متحرک هستند، متأسفانه قربانیانی در این زمینه همواره وجود دارد، کوتاهی هایی انجام شده اما در حال پیگیری و مدیریت این مسئله هستیم.

فداکار با اشاره به اینکه امسال قیمت محصولات کشاورزی بهتر شده است، عنوان کرد: قیمت گندم تابع شاخص هایی است و عددی مصوب شده که دولت باید بتواند آن را پرداخت کند، از طرف دیگر قیمت نان در نانوایی ها مناسب دیده شده و یارانه به آن تعلق گرفته است که این خود خدمتی به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت تولید گندم در کرمان/ کمبود مراکز خرید گندم داریم

بهبود وضعیت تولید گندم در کرمان/ کمبود مراکز خرید گندم داریم