مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-11حوادث

10 روستای بخش کجور درگیر سیلاب شد/ بازگشایی راه ها


10 روستای بخش کجور براثر جاری شدن روان آب ها و سیلاب عصر امروز دچار خسارت شدند.

- رستم زرودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که از بعدازظهر امروز درپی اعلام وضعیت اضطراری و هشدار، دستگاه های امدادی و خدماتی به حالت آماده باش درامدند، گفت: سیلاب از ساعت 16 عصر در برخی روستاهای منطقه جاری شده است.

وی بااظهار این که 10 روستای منطقه درگیر حادثه شدند، افزود: راه های روستایی دشت نظیر، هزار سم، کندوسر، فیروزآباد، سما و منجر براثر سیلاب بسته بود که برخی آن بازگشایی شده است.

وی با عنوان این که راه های روستایی سریوده و صالحان نیز بازگشایی شده است، افزود: به دلیل آن که آورده سیلاب شامل مخلوط است از صبح فردا نسبت به پاکسازی محور و انتقال مخلوط ها و گل ولای اقدام می شود.

فرماندار نوشهر خسارت به دو طویه، آبگرفتگی برخی منازل روستایی از جمله در صالحان و سریوده، آبگرفتگی باغات و مزارع کشاورزی را از خسارت ها بیان کرد و گفت: خوشبختانه در این حادثه، خسارت جانی، جرحی و ماشین آلات نداشتیم.

زرودی با عنوان این که در حال حاضر دستگاه های امدادی نظیر هلال احمر و غیره در منطقه حضور دارند، گفت: برق تمامی روستاهای منطقه وصل شد و روستای خاموش نداریم و از صبح فردا کار ارزیابی خسارت های احتمالی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 روستای بخش کجور درگیر سیلاب شد/ بازگشایی راه ها

10 روستای بخش کجور درگیر سیلاب شد/ بازگشایی راه ها