مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-20سياسي

تشکیل کارگروهی برای اصلاح فرایند صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج در مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه قاسم پور، عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی توییترش نوشت: - رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی با محوریت اصلاح فرآیند صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج و خانواده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه قاسم پور، عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی توییترش نوشت: پس از ابلاغ مصوبات هیأت مقررات زدایی، یکی از موضوعاتی که در کمیسیون اجتماعی بررسی کردیم، فرآیند صدور مجوز مشاوره ازدواج و خانواده بود.

هیأت با رویکرد تسهیل ارائه مجوز و تأکید بر نظارت پسینی، در همه بخش ها از جمله مشاوره ازدواج و خانواده عمل کرده و احراز صلاحیت دریافت مجوز را تا حد قابل توجهی کاهش داده، اما مسأله آن است که با توجه به اهمیت موضوع مشاوره ازدواج و مشاوره مرتبط با خانواده، این رویکرد می تواند آسیب های جدی داشته باشد و سبب شود افراد و مراکزی مجوز دریافت کنند که کمترین صلاحیتی در این زمینه ها ندارند.

این در حالیست که در فرآیند دریافت مجوز های مشاوره ازدواج و خانواده در کنار کاستن از موانع، باید از کاهش کیفیت مشاوره یا ورود افراد کم تجربه به این عرصه مهم مراقبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروهی برای اصلاح فرایند صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج در مجلس

تشکیل کارگروهی برای اصلاح فرایند صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج در مجلس