مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-09اقتصادي

گاز نیروگاه هریس تامین می شود


گاز نیروگاه هریس تامین شده و این نیروگاه مهم برای استان آذربایجان شرقی توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر محرابیان عصر جمعه در مراسم افتتاح طرح های صنعت آب و برق آذربایجان شرقی، افزود: بر همین اساس توسعه و بهینه سازی 1000 مگاواتی نیروگاه تبریز نیز جزو برنامه های وزارت نیرو است که در جریان سفر دوم هیأت دولت به استان، اقدام برای احداث و توسعه نیروگاه ها صورت می گیرد.

وی همچنین از برنامه ریزی برای توسعه نیروگاه شهرستان هریس خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی های لازم برای توسعه این نیروگاه صورت گرفته است و انتظار می رود با تأمین گاز این نیروگاه در 24 ماه آینده توسعه نیروگاه هریس نیز به سرانجام برسد.

محرابیان افتتاح خط آبرسانی میانه را مهم برشمرد و گفت: این خط به طول 49 کیلومتر و یک تصفیه خانه در افق سال 1425 با ظرفیت 900 لیتر در ثانیه بهره برداری خواهد شد که می تواند بخش بزرگی از مشکلات آبی شهرستان را مرتفع کند.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح از امروز این آب باکیفیت در شبکه شهر میانه جاری خواهد بود و میزان املاح این آب کمتر از 150 است به این معنا که جزو با کیفیت ترین آب های شرب کشور محسوب می شود.

محرابیان با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های لازم پیش بینی شده مراحل تکمیل سد نیز با همین روند و سرعت ادامه یابد، گفت: امید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز نیروگاه هریس تامین می شود

گاز نیروگاه هریس تامین می شود