مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-01سياسي

بررسی مشکلات بزرگترین شرکت تولید روغن کشور توسط مسئولان قضایی اشتهارد


در بازدید رییس حوزه قضایی و دادستان اشتهارد از یکی از بزرگترین تولید کننده های روغن خوراکی در کشور، مشکلات این واحد تولیدی، بررسی و برای رفع آن اقدام شد.

- ایسنا/البرز در بازدید رییس حوزه قضایی و دادستان اشتهارد از یکی از بزرگترین تولید کننده های روغن خوراکی در کشور، مشکلات این واحد تولیدی، بررسی و برای رفع آن اقدام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری البرز، رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد با حضور در شرکت صنایع غذایی کوروش که بزرگترین تولید کننده روغن خوراکی در کشور است مشکلات آن را بررسی کرد.

حامد مومنی نژاد رییس دادگستری اشتهارد در تشریح جزییات این بازدید گفت: این واحد صنعتی به عنوان بزرگترین تولید کننده روغن خوراکی کشور در حال حاضر روزانه 800 تن روغن با برندهای اویلا و فامیلا تولید می کند و برای 450 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی با تشریح علل این بازدید مسئولان قضایی شهرستان اضافه کرد: این مجموعه مشکلاتی در زمینه تامین برق برای افزایش تولید و متعاقب آن افزایش نیروی کار داشت و همچنین دغدغه هایی در زمینه بالا بودن هزینه مسکن و تامین نیروی کافی طرح کردند که در نشست با مدیران این شرکت مورد طرح و بررسی قرار گرفتند که مشکل برق شرکت در آستانه حل شدن قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات بزرگترین شرکت تولید روغن کشور توسط مسئولان قضایی اشتهارد

بررسی مشکلات بزرگترین شرکت تولید روغن کشور توسط مسئولان قضایی اشتهارد