مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-07فرهنگي

«سفر جادویی» فردا مهمان «سینما نوستالژی» می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو- الهام عرشی زاده، «سینما نوستالژی» طرحی است که با همت بنیاد سینمایی فارابی تا زمان برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برگزار شده و قرار است تا پنجشنبه هر هفته یک فیلم نوستالژی و خاطره انگیز دهه های 60، - سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با برگزاری رویداد سینما نوستالژی پنجشنبه هر هفته میزبان علاقه مندان فیلم های کودک ونوجوان است و این هفته فیلم سینمایی سفر جادویی را به نمایش می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو- الهام عرشی زاده، سینما نوستالژی طرحی است که با همت بنیاد سینمایی فارابی تا زمان برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برگزار شده و قرار است تا پنجشنبه هر هفته یک فیلم نوستالژی و خاطره انگیز دهه های 60، 70 و 80 را برگزار می کند.

هدف اصلی از برگزاری سینما نوستالژی نمایش فیلم هایی پر فروش و پرمخاطب حوزه کودک و نوجوانان و ادای دینی به فیلمسازان قدیمی این حوزه است.

سینما نوستالژی علاوه بر بازسازی خاطرات نسل گذشت قصد دارد تا آثار قدیمی حوزه کودک و نوجوان را برای نسل جدید به نمایش بگذارد و بررسی کند تا آیا کودکان نسل جدید با این آثار ارتباط برقرار می کنند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سفر جادویی» فردا مهمان «سینما نوستالژی» می شود

«سفر جادویی» فردا مهمان «سینما نوستالژی» می شود