مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-13بين الملل

سیلاب در افغانستان؛ مردم به کمک فوری نیاز دارند


بازندگی های شدید و سرازیر شدن سیلاب ها در برخی از مناطق افغانستان خسارات فراوانی وارد کرده است و مردم به کمک های فوری نیاز دارند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دانشجو، اداره هواشناسی حکومت افغانستان بار دیگر نسبت به باران های شدید و جاری شدن سیلاب در مناطق مرکزی، شرقی و شمال شرقی این کشور هشدار داده است.

این در حالی است که بارندگی های شدید اخیر و سرازیر شدن سیلاب ها در مناطقی از افغانستان خسارت های فراوانی به مردم وارد کرده است.

گفته می شود بخش هایی از ولایت های نورستان ، لوگر ، بدخشان ، کنر و پنجشیر طی دو روز گذشته شاهد سیلاب ها و باران های شدید بودند و مردم برخی از این ولایت ها آسیب های جانی و مالی نیز دیده اند.

شهروندان ولایت لوگر در گفتگو با رسانه ها گفته اند بر اثر سیلاب های اخیر بسیاری از مزار و کشتزار ها در شهرستان پل علم از بین رفته است، اما هنوز کمکی دریافت نکرده اند.

برخی دیگر از شهروندان افغانستان نیز از تخریب منازل، درمانگاه ها و کشتزار ها در ولایت های مختلف خبرداده اند.

شفیع الله رحیمی سخنگوی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث حکومت افغانستان نیز اظهارداشت بر اساس گزارش های ابتدایی، در نتیجه سیلاب ها و رعد و برق اخیر در ولایت های کنر، بدخشان، پنجشیر و نورستان یک نفر جان داده و 3 تن دیگر زخمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب در افغانستان؛ مردم به کمک فوری نیاز دارند

سیلاب در افغانستان؛ مردم به کمک فوری نیاز دارند