مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-20اقتصادي

6800 پروانه صنفی در چهارمحال و بختیاری صادر می شود


سرپرست صمت چهارمحال و بختیاری گفت: 6 هزار و 800 پروانه صنفی در سال جاری صادر می شود که 2 هزار و 300 مورد آن مربوط به اصناف شهرستان شهرکرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فضل الله رحمتی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 6 هزار و 800 پروانه صنفی در سال جاری صادر می شود که 2 هزار و 300 مورد آن مربوط به اصناف شهرستان شهرکرد است.

سرپرست صمت چهارمحال و بختیاری در خصوص گرانی در بازار و اجاره بهای بالای مغازه ها خاطرنشان کرد: یکی از دلایل گرانی زمین در استان ما به فرهنگی برمی گردد که مردم ما را به سمت خرید ملک سوق داده است.

وی افزود: به دلیل نبود رقیبی برای فناوران مغازه های این محدوده قیمت بالایی دارد که با فعال شدن مجتمع فناوران 2 شاهد کاهش اجاره بها خواهیم بود.

صدور پروانه برای اصناف محدودیتی ندارد رحمتی بیان کرد: محدودیت های قبل از صدور پروانه برداشته شده است و هر کس تمایل به ورود به این حرفه داشته باشد می تواند پروانه دریافت کند با این تفاوت که نظارت از قبل از این پروسه به بعد از آن تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: سرانه اصناف در کشور یک واحد به ازای 38 نفر است در حالی که در شهرکرد به ازای هر 18 نفر یک واحد صنفی وجود دارد و نشان از اشباع بازار دارد لذا ما به سرمایه گذاران موارد لازم را اطلاع می دهیم اما هر شخصی مختار است در هر صنف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6800 پروانه صنفی در چهارمحال و بختیاری صادر می شود

6800 پروانه صنفی در چهارمحال و بختیاری صادر می شود