مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-14فرهنگي

استادانی مانند جمال پور با همه سختی های موجود می توانند تأثیرگذار باشند


آیین نکوداشت عباس جمال پور؛ نگارگر و موسیقی شناس کشور با حضور جمع زیادی از هنرمندان نگارگر و نقاش، استادان دانشگاه و علاقه مندان به هنر نگارگری ایرانی در تالار شهید مطهری(ره) انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

- محمود شالویی در آیین نکوداشت استاد عباس جمال پور مطرح کرد: استادانی مانند جمال پور با همه سختی های موجود می توانند تأثیرگذار باشند آیین نکوداشت عباس جمال پور؛ نگارگر و موسیقی شناس کشور با حضور جمع زیادی از هنرمندان نگارگر و نقاش، استادان دانشگاه و علاقه مندان به هنر نگارگری ایرانی در تالار شهید مطهری(ره) انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این آیین محمود شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی طی سخنانی گفت: استاد جمال پور به همان اندازه قلمش تواناست و در نگارگری استادی خود را رخ می کشد که در بیان اندیشه های هنری خاصه آنجا که به نکات حکمی و معرفتی و فلسفی اشاره می کند.

وی به خوبی میان این ها تلازم برقرار می کند و درمقام تحلیل و تفسیر این موارد برمی آید.

او اضافه کرد: در سلوک عملی استاد جمال پور همواره مردانگی، فتوت و جوانمردی پررنگ و قابل توجه است و این مهم از برجسته ترین ویژگی های اخلاقی این استاد گرانقدر به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادانی مانند جمال پور با همه سختی های موجود می توانند تأثیرگذار باشند

استادانی مانند جمال پور با همه سختی های موجود می توانند تأثیرگذار باشند