مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:112023-06-18سياسي

پرداخت 120 میلیارد تومان زکات توسط مردم استان اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام غلامحسین رنجبر دبیر شورای زکات استان اصفهان در جلسه شورای زکات اردستان با بیان اینکه یکی از دستورات مهم دین اسلام، بحث پرداخت زکات است و در راستای پرداخت و مهم بودن آن نیز شک و تردیدی وجود ندارد، اظهار داشت: مردم استان اصفهان با توجه به اینکه در تمام زمینه های فرهنگی، اجتماعی و نظایر آن پیش قدم هستند، در موضوع زکات نیز همینگونه است.

وی افزود: در یک سال گذشته در استان اصفهان حدود 120 میلیارد تومان و در شهرستان اردستان نیز حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان زکات، شامل زکات مستحب و واجب جمع آوری شده است.

رنجبر خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار شورای زکات در سطح شهرستان ها و روستاهای استان اصفهان تشکیل شد و پیش بینی می شود امسال افزایش 60 درصدی را در جمع آوری زکات داشته باشیم که امید می رود مبلغ آن به 170 میلیارد تومان برسد.

دبیر شورای زکات استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به بارندگی های اخیر، در مناطق شرقی و غربی استان اصفهان، گندم خوبی کشت شده است.

رشد 140 درصدی دریافت زکات در اردستان در ادامه نیز ابوالقاسم صادقی، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان، با اعلام اینکه با توجه به برنامه ریزی های انجام شده مشکلی در جمع آوری زکات فطریه در شهرستان نداشتیم، اظهار کرد: کل زکات و کف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 120 میلیارد تومان زکات توسط مردم استان اصفهان

پرداخت 120 میلیارد تومان زکات توسط مردم استان اصفهان