مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-11اجتماعي

اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی در البرز


برای یکشنبه 21 خرداد آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، - ایسنا/البرز مدیرکل هواشناسی البرز گفت: برای یکشنبه 21 خرداد آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی، شکسته شدن درختان، و در نواحی کوهستانی ریزش سنگ پیش بینی می شود.

آرش بهاروند احمدی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی در منطقه البرز مرکزی است که با توجه به ماهیت تندری و محلی آن تا اواخر امروز یکشنبه (21 خرداد) ادامه دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس وزش باد لحظه ای و شدید، خیزش گرد و خاک، رگبار و رعد و برق به ویژه در ساعات پایانی روز دور از انتظار نیست.

بهاروند احمدی تاکید کرد: بر این اساس، آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی، شکسته شدن درختان، و در نواحی کوهستانی ریزش سنگ پیش بینی می شود.

این مسئول اضافه کرد: با این اوصاف، محکم کردن سازه های موقت و سست و رعایت نکات ایمنی در فعالیت های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی در البرز

اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی در البرز