مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-17اقتصادي

اجرای عملیات ایمن سازی 50 کیلومتر خطوط نفت صادراتی در شرکت نفت و گاز گچساران


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: با وجود تحریم های ظالمانه به برکت وجود نیروهای جهادی و انقلابی و در سایه ی باور «ما می توانیم» ایران اسلامی در اوج عزت و سربلندی به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی در حاشیه دیدار با نیروهای عملیاتی در حال تعمیر خط لوله 24 اینچ صادراتی اظهار کرد: دشمن در تلاش بوده و هست که با وجود تحریم ها پیشرفت کشور را متوقف کند.

وی بیان کرد: اما کارکنان صنعت نفت با تلاش و کار جهادی به دستاوردهای بزرگی رسیدند، به گونه ای که امروز صنعت نفت ایران به وجود شما نیروهای عملیاتی که در اوج سختی کار لحظه ای اجازه ندادید کار متوقف شود افتخار می کند و من وظیفه دارم قدردان شما باشم .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: کار سخت و طاقت فرسا در اوج گرما در دل بیابان های کویری و دوری از خانواده، جهاد برای اعتلای کشور است.

  کمالی عنوان کرد: صنعت نفت به وجود شما افتخار می کند و تمام نیروهای ستادی وظیفه دارند به گونه ای عمل کنند که شما بدون از هیچ دغدغه ای مشغول کار و تلاش باشید .

وی با اشاره به عملیات ایمن سازی خط 24 اینچ انتقال نفت صادراتی واحد بهره برداری گچساران 4 به طول 50 کیلومتر گفت: این خط در مناطق صعب العبور در حد فاصل واحد بهره برداری گچساران 3 تا مجتمع سیاهمکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات ایمن سازی 50 کیلومتر خطوط نفت صادراتی در شرکت نفت و گاز گچساران

اجرای عملیات ایمن سازی 50 کیلومتر خطوط نفت صادراتی در شرکت نفت و گاز گچساران