مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 23:212023-06-20سياسي

رشد 60درصدی وصولی جزای نقدی در پرونده های قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در ششمین جلسه ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: خوشبختانه تعامل خوبی میان دادگستری استان هرمزگان و دستگاه های اجرایی در خصوص ساماندهی بنادر و گمرکات و انبار های اموال تملیکی وجود دارد که ثمره این تعامل را به خوبی در دستاورد های این حوزه می توان مشاهده کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه استان هرمزگان یکی از استان های پیشتاز در حوزه ساماندهی به بنادر، گمرکات و اموال تملیکی می باشد بیان داشت: طبیعی است که استان هرمزگان با توجه به جایگاه برجسته خود در میان استان های ساحلی کشور با موضوع رسوب برخی کالا ها در بنادر، گمرکات و اموال تملیکی خود مواجه باشد.

جمادی تأکید کرد: خوشبختانه تعامل خوبی در خصوص تعیین تکلیف 426 کانتینر وسایل خارجی موجود در انبار های اموال تملیکی استان هرمزگان وجود دارد و با توجه به مطالب اعلامی توسط رییس هیئت مدیره اموالی تملیکی این موضوع به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

معاون قضایی دادستان کل کشور در ادامه افزود: همچنین با توجه به بازدید های انجام شده مشخص شد که اقدامات خوبی در جهت حمایت از واحد های تولیدی و مقابله با تورم در استان هرمزگان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 60درصدی وصولی جزای نقدی در پرونده های قاچاق

رشد 60درصدی وصولی جزای نقدی در پرونده های قاچاق