مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-19سياسي

تصویب مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شیراز


معاون شهرداری شیراز اعلام کرد که مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شیراز در یکصدوهشتاد و هفتمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، به تصویب نهایی رسید.

- هادی شه دوست شیرازی دوشنبه 29 خرداد ضمن بیان اینکه مطالعات یاد شده، نقشه راه سیاست گذاری های حوزه حمل ونقل و ترافیک شیراز بوده و مسیر را تا افق 1409 ترسیم کرده است، به خبرنگاران گفت: این برنامه تحقیقاتی نقشه راه این معاونت بوده و همه بایدها و نبایدها، الزامات ترافیکی و روش های اجرایی را در 6 محور شامل می شود.

او گفت: تدوین مطالعات جامع حمل ونقل و ترافیک شهر شیراز، سال 1383 آغاز شد و با توجه به مشکلات پیش رو تأیید نهایی وزارت کشور و شورای عالی هماهنگی ترافیک را دریافت نکرد، پس از آن در ابتدای سال 1401 با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران و به همت معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با برگزاری 78 جلسه فشرده با کارشناسان، مشاورین، ادارات و سازمان های مرتبط، نهایی و توسط شورای عالی ترافیک کشور تصویب شد.

این مقام مسئول گفت: در این طرح با توجه به ازدحام و افزایش تراکم ترافیک، با در نظر گرفتن تغییرات پارامترهای اقتصادی- اجتماعی و برداشت اطلاعات مربوط به عرضه و تقاضا، وضعیت حمل ونقل و مشکلات ترافیکی شهر شیراز تا افق زمانی 1409 پیش بینی و راهکارهایی برای رفع معضلات موجود و ارتقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شیراز

تصویب مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شیراز