مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:152023-05-29سياسي

عراق به حضور ضدانقلاب در این کشور پایان دهد


دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: توافق نامه امنیتی دو کشور نقشه راه ایجاد امنیت پایدار در مرزها و زمینه ساز گسترش همکاری در سایر حوزه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و با او پیرامون مسائل دوجانبه به ویژه نحوه اجرای توافق نامه اخیر امنیتی میان دو کشور و همچنین مهم ترین تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

احمدیان در دیدار مشاور امنیت ملی عراق گفت: توافق نامه امنیتی دو کشور نقشه راه ایجاد امنیت پایدار در مرزها و زمینه ساز گسترش همکاری در سایر حوزه ها است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به ریشه های مشترک دینی، مذهبی و تمدنی طولانی میان ایران و عراق، آن را تضمین کننده روابط عمیق و گسترده دو کشور دانست و با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت از حکومت برخواسته از اراده مردم در عراق بوده است، تصریح کرد، خون شهدای دو کشور در مبارزه بی امان با تروریسم و ناامنی در هم آمیخته و بارزترین آن شهادت سرداران بزرگ مقاومت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس است.

وی توافق نامه امنیتی اخیر که حاصل ماه ها گفتگو و تلاش مشترک نهادهای ذیربط دو کشور است را اقدامی مناسب و راهبردی برشمرد و و با تاکید بر اجرای دقیق مفاد آن عنوان کرد: انتظار داریم دولت عراق در چارچوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق به حضور ضدانقلاب در این کشور پایان دهد

عراق به حضور ضدانقلاب در این کشور پایان دهد